zondag 22 april 2012

Welkom

Hallo allemaal! Jullie zijn vast allemaal benieuwd wat je kunt verwachten op deze blog. Ik moet eerlijk toegeven dat ik weer teveel besteld en gekocht heb op internet. Ideaal online shoppen, maar het gaat stiekem aan best hard in zo'n maand.

Mijn nieuwste verslaving is Ebay. Dit is echt geweldig. Het begon eigenlijk deze maand met een mascara die ineens niet meer bij de Kruidvat verkrijgbaar was (Define-a-lash van Maybelline). Hierdoor besloot ik rond te gaan kijken of deze misschien op internet te vinden was. Het was wel te vinden, maar je betaalde dan nog meer en ook nog eens verzendkosten. Dus kwam ik via Google terecht bij Ebay. Ik had weleens wat positieve dingen over Ebay gehoord, maar ik dacht altijd 'dat kan ik niet' of 'veel te moeilijk'. En ook vaak 'er zitten alleen mensen op die van hun rotzooi afmoeten'. Niets blijkt minder waar! Er zijn ook gewoon groothandelaren die makeup verkopen voor de retailprijs!
De define-a-lash mascara heb ik uiteindelijk gevonden voor 6,10 euro. En dit inclusief verzending!

De vraag is dan nog hoe betaal je dat? Nou ik ben echt geen techneut maar je kunt op paypal.nl een account maken die je binnen 5 minuten stap voor stap kunt aansluiten op je eigen bankrekening (en het is ook nog veilig!).
Ik ben echt overtuigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten