zondag 22 april 2012

Wat heb ik gekocht?



L'oreal true match minerals
Deze foundation hadden we een tijdje geleden in Nederland ook, maar op de een of andere manier is die uit de collectie van l'oreal gegaan en was deze in Nederland nog wel verkrijgbaar, maar ontzettend duur op webshops.
Ik heb deze besteld bij een aanbieder in Engeland en de kleuren heten daar net weer anders, dus ik ben benieuwd of deze kleur (Amber) geschikt is voor mij huid.
In totaal heb ik hiervoor 10,36 euro betaald (met verzending)



OPI Nail Polish Color Holland GOUDA TWO SHOES

Dit is de nagellak van de OPI collectie Holland. Omdat ik toch vond dat je een nagellak van de Hollandcollectie moet hebben, heb ik deze ook gekocht. Hij kostte mij 7,38 euro.






Afbeelding van objectDeze oorbellen heb ik ook gekocht. Er stond bij vermeld dat ze ongeveer 5 cm lang zijn en aangezien ik ze super mooi vond en heel erg van opvallend oorbellen hou, vind ik deze echt geweldig.
Schrik niet, ik betaalde slechts 1,14 euro met verzending!







Skin79 Mini BB Cream Set 
Ik gebruik zelf altijd de BB cream van Garnier en ben hier in principe wel tevreden over. Ik las op internet dat de 'echte' BB creams uit China en Japan veel beter waren en ook dekkender voor je huid. Daarom heb ik een miniaturensetje besteld om te kijken of dit echt beter is dan de BB cream die ik altijd gebruik. 6,10 euro







Anatomicals Handzeep/setje voet en handcreme
Ik was al een tijdje razend benieuwd naar de spullen van het
merk Anatomicals. Ik gebruik zelf best vaak een handcreme, omdat
ik het vreselijk vind om droge handen te hebben.
De naam van de handzeep is whole lotta shakin' goin' on.



Alle producten zal ik nog uitgebreid testen als deze binnen zijn en daar zullen jullie binnenkort een review over zien verschijnen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten